نوبیتک افزایش قیمت بیت کوین تا ۳۱٬۰۰۰ دلار پس از انتشار شایعات فیدلیتی؛ نظر تحلیل‌گران در مورد آینده قیمت چیست؟ - نوبیتک

قیمت بیت کوین روز گذشته بار دیگر به سطح ۳۱٬۰۰۰ دلار حمله کرد. علی رغم پس زده شدن قیمت بیت کوین از این سطح معمله‌گران امیدوارند که BTC در تدارک یک حمله دیگر باشد. افزایش قیمت عصر دیروز همزمان با انتشار خبرهای غیررسمی حاکی از درخواست فیدلیتی برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین، رخ داد. اگر این خبر تایید شود در صعود قیمت بیت کوین نقش موثری خواهد داشت.

نمودار قیمت بیت کوین  در تایم فریم ساعتی؛ منبع: تریدینگ‌ویو
نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ساعتی؛ منبع: تریدینگ‌ویو

شایعات در مورد درخواست فیدیلیتی برای ETF اسپات بیت کوین

به نقل از کوین تلگراف و بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، قیمت بیت کوین پس از حفظ حمایت ۳۰٬۰۰۰ دلاری افزایش یافت.

شروع معاملات در بازار ایالات متحده با اخبار مثبت همراه شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت مدیریت دارایی فیدیلیتی اینوستمنتز (Fidelity Investments) برای ثبت درخواست ETF اسپات بیت کوین آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: غیر رسمی: فیدلیتی، غول مدیریت سرمایه، به دنبال ثبت درخواست برای ETF اسپات بیت کوین است

تدتاکس‌ماکرو (Tedtalksmacro)، مفسر مالی، در بخشی از واکنش خود به این خبر با اشاره به برنامه‌های موجود برای راه‌اندازی ETF بیت کوین از سوی بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهانی بلک راک و سایر شرکت‌ها نوشت:

ابتدا به آرامی اتفاق می‌افتد، سپس به یکباره.

علی‌رغم تکرار نشدن رالی هفته گذشته، بیت کوین مومنتوم صعودی خود را حفظ کرده است و مفسران امیدوارند که گاوها به موفقیت برسند. جل (Jelle) معامله‌گر محبوب در این باره گفت:

بیت کوین تمایلی به از دست دادن سطح ۳۰٬۰۰۰ دلار ندارد. به نظر می‌رسد اکنون یکی از آن مواقعی است که فشردگی قیمت در زیر مقاومت، بولیش است. اگر مقاومت موجود در محدوده ۳۰ تا ۳۲ هزار دلار به حمایت تبدیل شود کار تمام است.

جل اضافه کرد، اگرچه خودش برای کاهش قیمت آماده شده بود، اما «خیلی مطمئن نیست» که این اتفاق رخ بدهد.

حساب توییتری کریپتو‌ تونی (Crypto Tony) نیز علی‌رغم زیر سوال بردن قدرت حرکت صعودی عصر دیروز، اشاره کرد که احتمال دارد قیمت بیت کوین تا آخر هفته تا ۳۲٬۰۰۰ دلار رشد کند.

جاش ریجر (Josh Rager) معامله‌گر و تحلیلگر بازارهای مالی در بخشی از پست توییتری خود گفت:

در اینجا انتظار تثبیت قیمت را داریم. اگر قیمت بتواند بالا رود و سطح ۳۲٬۰۰۰ تا ۳۳٬۰۰۰ دلار را آزمایش کند و در آنجا بماند، این شانس را داریم که در هفته‌های آینده به بالای ۳۸٬۰۰۰ دلار صعود کنیم.

صعود قیمت سهام کوین بیس؛ همبستگی با بیت کوین

یکی دیگر از نتایج مثبت در خواست بلک‌راک برای ثبت ETF اسپات بیت کوین، بهبود وضعیت سهام صرافی آمریکایی کوین بیس بود. قیمت سهام کوین بیس (COIN) در روزهای اخیر ۴٪ رشد کرده است و به بالاترین سطح خود در یک ماه اخیر رسیده است.

نمودار سهام کوین بیس در مقابل قیمت بیت کوین
نمودار سهام کوین بیس در مقابل قیمت بیت کوین؛ منبع: توییتر تدتاکس‌ماکرو

علی‌رغم فشارهای قانونی از سوی قانون‌گذاران ایالات متحده، نقش کوین‌بیس در ETF بلک راک در افزایش قیمت سهام آن موثر بود. تدتاکس‌ماکرو در این باره گفت:

آنچه برای سهام COIN خوب است برای BTC نیز خوب است و بالعکس.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه در صورت تایید ETF بیت کوین، کوین بیس نهاد حضانتی بیت کوین برای شرکت بلک راک خواهد بود، کاهش قیمت سهام کوین بیس در آینده نزدیک بعید به‌نظر می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 10 views بار دسته بندی : اخبار بیت کوین تاريخ : 28 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.