نوبیتک هفته دوم کمپین پروژه Linea آغاز شد؛ جزییات تسک‌ها برای دریافت ایردراپ احتمالی - نوبیتک

جزئیات مربوط به تسک‌های هفته دوم کمپین پروژه Linea اعلام شد. لینیا یک رول‌آپ لایه ۲ دانش صفر سازگار با ماشین مجازی اتریوم (zkEVM) است که برای بهبود مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری شبکه‌های بلاکچینی طراحی شده است. شبکه آزمایشی عمومی این راهکار لایه ۲ با نام Linea Voyage در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) راه‌اندازی و تسک‌های هفته اول کمپین این پروژه هفته گذشته اعلام شد.

به گزارش نوبیتک بر اساس رشته توییتی که تیم توسعه Linea منتشر کرده است، هفته دوم کمپین که با نام «کمپین اجتماعی» آغاز شده است را می‌توانید از این صفحه دنبال کنید. ترجمه این رشته توییت در ادامه آورده شده است:

  • به هفته دوم کمپین Linea Voyage خوش آمدید! برای اعلام دومین مرحله از این کمپین با نام کمپین اجتماعی (Social Campaign) هیجان‌زده‌ایم.
  • هفته اول کمپین ترافیک زیادی را در شبکه ایجاد کرد و این دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستیم تا برای حجم تقاضایی که بعدا با راه‌اندازی شبکه اصلی تجربه می‌کنیم، آماده شویم.
  • هدف کمپین اجتماعی، آرام پیش بردن پرسه است و تسک‌های آن ساده‌تر خواهد بود. کمپین اجتماعی از ۹ مه (۱۹ اردیبهشت) ساعت ۹ صبح به وقت شرقی (EST) آغاز و تا ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) ساعت ۲۳:۵۹ ادامه خواهد داشت. امکان کسب امتیاز فعالیت‌های تکمیل شده تا ۲۴ ساعت بعد یعنی تا ۱۵ مه وجود دارد.
  • تمامی آدرس‌های واجد شرایط به صورت روزانه، هر ۲۴ ساعت یکبار به‌روز می‌شوند. در صورتی که با پیغام «شما واجد شرایط نیستید» مواجه می‌شوید، حتما پس از به‌روزرسانی آدرس‌ها وضعیت خود را مجددا چک کنید.

همانطور که قبلا توضیح دادیم، پروژه لینیا (Linea) با همکاری Galxe در حال برگزاری کمپینی چند هفته‌ای برای تست شبکه آزمایشی خود است. فعلا صحبتی از توکن نشده اما شرکت در این کمپین می‌تواند یکی از گزینه‌های دریافت ایردراپ احتمالی پروژه باشد.

بیشتر بخوانید: چطور از دریافت ایردراپ جا نمانیم؟ ردپای ایردراپ هانترها را دنبال کنید

منبع

نوبیتک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 34 views بار دسته بندی : اخبار بلاکچین ، ایردراپ تاريخ : 11 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.