نوبیتک بایننس به پشتیبانی از NFTهای مبتنی بر پالیگان خاتمه می‌دهد - نوبیتک

بازار توکن‌های بی‌همتا (NFT) بایننس در ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) به پشتیبانی از شبکه پالیگان خاتمه می‌دهد و با توجه به اینکه NFTهای سندباکس هم روی این بلاکچین ساخته‌ شده‌اند، برنامه این صرافی برای استیکینگ NFT این پلتفرم نیز به اتمام می‌رسد.

به نقل از دبلاک، بازار NFT بایننس پشتیبانی از NFTهای مبتنی بر شبکه پالیگان را در ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت تهران متوقف خواهد کرد و پس از آن کاربران این پلتفرم دیگر نمی‌توانند NFTهای‌ مذکور را بخرند یا فهرست کنند. علاوه بر این، تمام NFTهای‌ فهرست‌شده نیز تحت تاثیر این قانون جدید قرار می‌گیرند. بایننس اعلام کرده است:

کاربران باید NFTهای مبتنی بر شبکه پالیگان در بازار NFT بایننس را تا ۳۱ دسامبر ساعت ۲۳:۵۹ به وقت ساعت هماهنگ جهانی (۱۱ دی ساعت ۳:۲۹ صبح به وقت تهران) خارج کنند.

علاوه بر این، بایننس قصد دارد به برنامه استیکینگ NFT خود برای NFTهای‌ سندباکس پایان دهد. در نتیجه، کاربران این پلتفرم بعد از ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) دیگر نمی‌توانند NFTهای سندباکس تحت عنوان لند (LAND) را در پالیگان استیک کرده و در ازای آن پاداش بگیرند. این صرافی تاکید کرده است:

این تصمیم بعد از بررسی‌ها و ارزیابی‌های دقیق گرفته شده و بخشی از تلاش‌های مداوم ما برای بهینه‌سازی عرضه محصولات مختلف در بازار NFT بایننس است.

مجموعه NFTهای سندباکس

مجموعه NFTهای سندباکس دومین مجموعه NFT پرمعامله در شبکه پالیگان در بازار NFT بایننس محسوب می‌شود. کف قیمت این توکن‌ها ۸۹۹.۱۵ MATIC (حدود ۴۹۴ دلار) و حجم کل معاملات آن‌ها از ابتدا ۲۰.۲ میلیون MATIC (حدود ۱۱.‍۱ میلیون دلار) بوده است.

شایان ذکر است که با حذف پالیگان، بازار NFT بایننس فقط از سه شبکه بلاکچین بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، اتریوم و بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : اخبار بلاکچین تاريخ : 9 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.