نوبیتک شرکت تتر بیست و دومین خریدار بزرگ اوراق خزانه‌داری آمریکا شد - نوبیتک

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر اعلام کرد این شرکت در خزانه خود ۷۲.۵ میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری آمریکا نگه‌داری می‌کند که از این حیث، ۲۲امین خریدار بزرگ این اوراق به شمار می‌رود.

به نقل از بی‌این کریپتو، در حالی که تتر به افزایش دارایی‌های موجود در ذخایر خود و خرید اوراق خزانه‌داری آمریکا ادامه می‌دهد، دولت چین در حال فروش این اوراق و تبدیل آنها به طلاست.

کارشناسان مدت‌ها پیش‌بینی می‌کردند دولت چین با توجه به وضعیت اقتصادی خود از فروش اوراق خزانه‌داری آمریکا خودداری می‌کند. با این حال، آخرین آمار نشان می‌دهد چین با سرعت بالایی در حال فروش اوراق خزانه‌داری آمریکاست.

ایوان بایوخی (Ivan Bayoukhi)، بنیانگذار شرکت وال استریت سیلور (Wall Street Silver) در این رابطه گفت:

اوراق بدهی خزانه‌داری آمریکا در خزانه دولت چین تقریبا ۴۸۱ میلیارد دلار از بیشترین مقدار آن کاهش یافته است. سرعت فروش این اوراق در حال افزایش است.

اوراق خزانه‌داری آمریکا دولت چین به پایین‌ترین سطح ۱۴ سال اخیر رسیده است - منبع: توییتر
اوراق خزانه‌داری آمریکا دولت چین به پایین‌ترین سطح ۱۴ سال اخیر رسیده است – منبع: توییتر

علیرغم فروش گسترده اوراق خزانه‌داری آمریکا توسط دولت چین، شرکت تتر در حال افزایش سهم خود از بازار این اوراق است. آردوینو در توییتی ضمن توصیف استیبل کوین تتر به عنوان یک راه نجات برای جوامعی که با تورم بسیار زیاد سروکار دارند، اظهار داشت:

USDT پر استفاده‌ترین استیبل کوین در جهان است که تمرکز زیادی بر بازارهای نوظهور دارد. برای بسیاری از این جوامع، USDT راه نجاتی برای محافظت از خود و خانواده‌هایشان در برابر تورم دیوانه‌کننده ارزهای ملی است.

علیرغم ریزش ۱.۲٪ مارکت کپ USDT در ماه گذشته، این استیبل کوین همچنان دامیننس خود را در بازار حفظ کرده است. در حال حاضر۷ مارکت کپ تتر ۸۲.۹ میلیارد دلار است و فاصله بسیار زیادی با رقیب خود یعنی USDC دارد.

در عین حال، ذخایر تتر در طول سه‌ماه گذشته، ۸۵۰ میلیون دلار افزایش یافته و به ۳.۳ میلیون دلار رسیده است. این امر باعث بهبود نقدینگی و ثبات USDT می‌شود.

آردوینو افزود:

تتر ۷۲.۵ میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری آمریکا دارد و بالاتر از امارات، مکزیک، استرالیا و اسپانیا، ۲۲ امین خریدار برتر جهان است.

با توجه به بازار در حال تحول استیبل کوین‌ها، خرید اوراق خزانه‌داری توسط تتر این شرکت را از سایر رقبای آن متمایز می‌کند. BUSD بایننس در ماه‌های اخیر در تیررس قانون‌گذاران قرار گرفته و دامیننس USDC بر بازار نیز طی یک سال گذشته نصف شده است. با این حال، تتر همچنان بیش از ۶۰٪ از بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار دارد.

آردوینو در پایان گفت:

با بهبود مستمر فرآیند مرتبط با گواهی ذخایر شرکت تتر، هدف ما تعیین استانداردهای جدید در صنعت و الهام‌بخشیدن به دیگران برای پیروی از این مسیر است.

در طول ریزش اخیر بازار رمزارزها، قیمت تتر برای مدت کوتاهی پگ ۱ دلاری خود را از دست داد. با این حال، حجم معاملاتی این استیبل کوین خیلی سریع بهبود یافت و در بازه ۲۴ ساعته از ۵۰ میلیارد دلار عبور کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : اخبار عمومی تاريخ : 6 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.