نوبیتک بایننس معاملات بدون کارمزد بیت کوین و اتریوم را با استیبل کوین جدید FDUSD آغاز می‌کند - نوبیتک

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کاربران از فردا می‌توانند معاملات اسپات و مارجین جفت ارز BTC/FDUSD را با کارمزد میکر و تیکر صفر و جفت ارز ETH/FDUSD را با کارمزد میکر صفر معامله کنند. کارمزد تیکر برای این جفت ارز بر اساس سطح VIP کاربر اعمال می‌شود.

به نقل از کوین تلگراف، صرافی بایننس، روز پنجشنبه، ۳ آگوست (۱۲ مرداد) اعلام کرد معاملات اسپات و مارجین جفت ارزهای BTC/FDUSD و ETH/FDUSD را با کارمزد صفر اضافه کرده است.

طبق این اطلاعیه، از ساعت ۰.۸:۰۰ به وقت UTC (۱۲:۳۰ به وقت تهران) در ۴ آگوست (۱۳ مرداد)، کاربران در معاملات اسپات و مارجین BTC/FDUSD از کارمزد صفر برای میکر و تیکر بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ETH/FDUSD را با کارمزد صفر برای میکر معامله کنند، در حالی که کارمزد استاندارد تیکر برای این جفت ارز بر اساس سطح VIP کاربر اعمال خواهد شد.

لازم به ذکر است، حجم معاملات اسپات و مارجین جفت ارز BTC/FDUSD در محاسبه سطح VIP یا برنامه‌های ارائه نقدینگی لحاظ نخواهد شد و صرفا تجربه معاملاتی کاربران را افزایش می‌دهد. در اطلاعیه این صرافی آمده:

تخفیف‌های BNB، تخفیف‌های ارجاع و هر گونه موارد مشابه برای معاملات اسپات و مارجین جفت ارز BTC/FDUSD در طول این برنامه تبلیغاتی اعمال نخواهد شد.

اطلاعیه صرافی بایننس
اطلاعیه صرافی بایننس در مورد شروع معاملات بیت کوین و اتریوم با استیبل کوین FDUSD با کارمزد صفر؛ منبع: بایننس

ارزش بازار ۲۵۷ میلیون دلاری FDUSD در مقایسه با سایر استیبل کوین‌ها مانند USDT ،TUSD ، BUSD و USTC همچنان پایین است. بنابراین، در حال حاضر تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال نخواهد داشت. اما شروع معاملات بایننس و موج تقاضا از سوی این صرافی منجر به استخراج استیبل کوین‌های جدید FDUSD خواهد شد که می‌تواند باعث افزایش قابل توجهی در ارزش بازار آن شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 15 views بار دسته بندی : اخبار آلتکوین ، اطلاعیه صرافی تاريخ : 4 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.