نوبیتک صرافی هوبی در دهمین سالگرد تاسیس خود نامش را به HTX تغییر داد - نوبیتک

صرافی هوبی به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خود نامش را به «HTX» تغییر داد. شباهت نام جدید هوبی با نام صرافی ورشکسته FTX توجه بسیاری از فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کرده است.

به نقل از دبلاک، صرافی هوبی در جشن دهمین سالگرد راه‌اندازی خود اسمش را به HTX تغییر داد که شباهت عجیبی به اسم صرافی FTX دارد. این صرافی نام خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف را هم تغییر داده و اسم چند تا از محصولاتش از جمله «HTX Earn» را عوض کرده است. هوبی در پیامی در این رابطه اعلام کرد:

حرف H مخفف هوبی (Huobi)، حرف X مخفف صرافی (Exchange) و حرف T هم نشان‌دهنده شبکه ترون (TRON) است؛ چراکه تعهدمان به این شبکه تغییر نکرده است. از نگاهی دیگر، HTX ترکیبی از HT و X است که HT نماد اختصاری توکن بومی این پلتفرم و X نماد صرافی است.

صرافی هوبی یا همان HTX خاطرنشان کرده که حرف X در بین اعداد رومی نشان‌دهنده عدد ۱۰ و ادای احترامی به دهمین سالگرد تاسیس این پلتفرم است.

تشابه اسمی صرافی FTX، صرافی GTX و صرافی HTX

جاستین سان (Justin Sun)، مشاور صرافی هوبی، بعد از ظهر ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) در رویداد توکن ۲۰۴۹ (Token2049) کشور سنگاپور شرکت و سخنرانی خواهد کرد. پلتفرم هوبی هم در صبح همان روز هم قرار است یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

نام جدید صرافی هوبی تا حدودی به نام انتخابی اولیه صرافی OPNX شباهت دارد. مدیران صرافی OPNX در ابتدا قصد داشتند نام این پلتفرم را با توجه به اسم صرافی FTX و چون حرف G بعد از F می‌آید، GTX بگذارند. با این حال صرافی CoinFlex که بنیان‌گذار آن در راه‌اندازی OPNX مشارکت داشت، سپس اعلام کرد که اسم GTX صرفا یک نام موقتی بوده و اهمیتی نداشته است.

همان طور که پیش از این گزارش دادیم، سم بنکمن فرید، مدیرعامل صرافی FTX، در حال حاضر در زندان است و دادگاهش در ماه آینده برگزار می‌شود. البته مدیران جدید این پلتفرم در تلاش‌اند دوباره آن را راه‌اندازی کنند و صرافی‌های بولیش (Bullish) و ترایب کپیتال (Tribe Capital) هم تاکنون پیشنهادات خود برای سرمایه‌گذاری در آن را اعلام کرده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : اطلاعیه صرافی تاريخ : 16 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.