نوبیتک کنفرانس «تکنوبلاک» نخستین اجلاس جهانی انجمن‌های رمزارز در تهران برگزار می‌شود - نوبیتک

نخستین اجلاس جهانی انجمن‌های رمزارز دنیا و فعالان حوزه بلاکچین با عنوان «تکنوبلاک» با حضور فعالان ایرانی و نمایندگان متعدد از کشورهایی نظیر روسیه، ترکیه و فنلاند، در روز پنجشنبه مورخ ۱۳ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش نوبیتک، این کنفرانس با حضور جمعی از سخنرانان داخلی و خارجی به مدت یک روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما (سالن خواجه نصیر) در شهر تهران برگزار می‌شود.

موضوعات کنفرانس تکنوبلاک پیرامون توسعه فناوری، ساماندهی، استخراج و تبادل رمزارزها صورت می‌گیرد.

در این کنفرانس سخنرانانی همچون رضا باقری اصل، معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجتبی توانگر، نماینده مجلس شورای اسلامی، آنتون تکاچف نماینده مجلس پارلمان روسیه (دوما) حضور خواهند داشت. همچنین امیرحسین راد مدیرعامل صرافی نوبیتکس، جواد دادگر قائم مقام صرافی او ام پی فینکس، عباس آشتیانی مدیر عامل انجمن بلاکچین ایران، سید مسیح علوی مدیر عامل ویراپول در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

چگونه در کنفرانس تکنوبلاک شرکت کنیم؟

برای شرکت در کنفرانس تکنوبلاک می‌بایست با مراجعه به این صفحه مشخصات خود را وارد کنید. پس از طی مراحل لازم توسط ستاد اجرایی، دعوتنامه رسمی برای شما ارسال خواهد شد. به یاد داشته باشید در زمان برگزاری کنفرانس، کارت شناسایی به همراه داشته باشید.

کنفرانس تکنوبلاک در تهران برگزار می‌شود
منبع: تکنوبلاک

منبع

نوبیتک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : اخبار داخلی تاريخ : 28 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.