نوبیتک صرافی کریپتو دات کام مجوز فعالیت در اسپانیا را گرفت - نوبیتک

صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام (Crypto.com) اعلام کرد که مجوزهای مربوط به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های مجازی (VASP) را از بانک مرکزی کشور اسپانیا دریافت کرده است.

به گزارش کوین دسک، پلتفرم کریپتو دات کام در روز جمعه اعلام کرد که به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در بانک مرکزی اسپانیا ثبت شده و با تایید انطباق آن بر قوانین مبارزه با پولشویی (AMLD) و سایر قوانین جرایم مالی، حال اجازه دارد مجموعه‌ای از محصولات و خدمات خود را به کاربران کشور اسپانیا ارائه دهد.

بانک اسپانیا در سال ۲۰۲۱ فرایند جدیدی را برای ثبت‌نام ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال ایجاد کرد و از آن زمان، شرکت‌هایی مثل بایننس، بیت‌استمپ (Bitstamp) و پلتفرم «BVNK» در این کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

قانون‌گذاران کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله اسپانیا، با نهایی شدن قانون MiCA به‌زودی شروع به اعمال استانداردها و الزامات جدیدی خواهند که مطابق با این چهارچوب نظارتی است.

کریس مارسلک (Kris Marszalek)، مدیرعامل کریپتو دات کام، در بیانیه خود گفت:

دریافت مجوز VASP از بانک اسپانیا آخرین گواهی بر تعهد ما به اشتیاق برای همکاری با قانون‌گذاران و مقامات دولتی در پیشبرد مسئولانه فناوری بلاکچین و رمزارزها است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 13 views بار دسته بندی : اخبار صرافی ها تاريخ : 24 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.