نوبیتک رشد دو رقمی قیمت NEAR پس از اعلام همکاری با علی‌بابا - نوبیتک

سازمان غیرانتفاعی و سوئیسی نیر فاوندیشن (NEAR Foundation) که وظیفه توسعه پلتفرم غیرمتمرکز نیر پروتکل (Near Protocol) را برعهده دارد، همکاری جدیدی را با شرکت علی‌بابا کلود (Alibaba Cloud) برای حمایت از صنعت وب ۳ آغاز کرده است. انتشار خبر مربوط به این همکاری مهم هم باعث شد که قیمت رمزارز نیر (NEAR) رشدی دو رقمی را تجربه کند.

به نقل از کریپتوپوتیتو، سازمان غیرانتفاعی نیر فاوندیشن همکاری جدیدی را با شرکت علی‌بابا کلود برای حمایت از پیشرفت فناوری وب ۳ در آسیا و خاومیانه آغاز کرده است. کمی بعد از انتشار این خبر قیمت NEAR که توکن بومی نیر پروتکل محسوب می‌شود؛ ۱۲٪ رشد کرد.

ظاهرا این همکاری به نیر فاوندیشن اجازه می‌دهد که شبکه توسعه‌دهندگان علی‌بابا کلود در سراسر مناطق مذکور دسترسی داشته باشد تا به هدف خود، یعنی جذب کاربران بیشتر دست یابد.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان نیر فاوندیشن می‌توانند از طریق خدمات مربوط به شناسایی خودکار سخت‌افزار بعد از اتصال بدون نیاز به نصب و شناسایی (Plug and Play) در علی‌بابا کلود، اعتبارسنج‌های جدیدی را صادر کنند.

گفتنی است که این دو نهاد متعهد شده‌اند خدمات مربوط به فراخوانی رویه دوردست (Remote Procedure Calls) را هم به کاربران نیر پروتکل ارائه کنند. ریموند شیائو (Raymond Xiao)، رییس راهکارهای بین‌المللی وب ۳ در علی‌بابا کلود اینتلیجنس (Alibaba Cloud Intelligence)، اعلام کرده است:

همکاری نیر فاوندیشن و علی‌بابا کلود اهمیت زیادی دارد؛ زیرا ما می‌خواهیم به حمایت از توسعه‌دهندگان وب ۳ برای کشف فرصت‌های بیشتر ادامه بدهیم.

همان طور که گفته شد، ارزش توکن نیر پروتکل بعد از انتشار این خبر به‌شدت رشد کرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده ۱.۵۷ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ۸.۲٪ افزایش یافته است. NEAR هم مانند بیت کوین و کل بازار کریپتو، اخیرا با روند صعودی خوبی مواجه شده و در هفته گذشته ۲۶٪ افزایش یافته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 15 views بار دسته بندی : اخبار آلتکوین تاريخ : 26 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.